maandag 20 mei 2019

Allium 040 Lotte Martens

De stoffen van Lotte Martens hebben al langer mijn hart veroverd.  Dat som ik u graag hier even op.

De stoffen staan bekend voor hun feestelijkheid.  Je bent er uniek en kwaliteitsvol mee gekleed.   Onlangs zijn er zeven nieuwe handgedrukte stoffen uitgekomen.   Geweldig dat ze deze keer ook aan de volwassenen hebben gedacht.  Er zijn twee soorten panelen verkrijgbaar: 60 cm op 145 cm en 120 cm op 145 cm. Met een paneel van 120cm kan je van rok tot blouse gaan of misschien kan je er zelfs een rechte jurk van maken.

Ik koos voor een eenvoudig maar stijlvol patroon, nl. de blouseversie van de rechte jurk uit Matching Outfits Matching Minds.




Maat 38 past me prima.  Ik combineerde deze blouse met een zilverkleurige rok en hoge hakken die al even veel blingbling tonen.  Perfect Match.





Door het patroon op verschillende manieren te leggen en te draaien, speel je met de plaats van de print. 





Heb je een patroon dat meer stof vraagt, dan kan je dat perfect combineren met de effen stof.  Ze is te herkennen aan de hetzelfde nummer dat zich achter de naam van de stof bevindt.  In dit geval is de uni 040 de bijpassende effen stof.  Je vindt 'm hier online.









Een feestje voor de boeg?  Ga dan zeker eens een kijkje nemen bij Lotte Martens!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik lees graag jouw reactie!