zaterdag 6 januari 2018

party Animals Lotte Martens

Wat gebeurt er als je twee talenten bij elkaar zet?  Vuurwerk! Het eerste talent weet hoe ze stoffen kan omtoveren tot kunstwerken en het tweede talent weet hoe ze stoffen kan omtoveren tot kunstwerken... 

In de winkels vind u de nieuwe stoffencollectie van Lotte Martens,  Een feestelijke collectie, met een knipoog naar communie, huwelijk of andere festiviteiten.  Niet verwonderlijk dat de collectie de naam 'Party Animals' heeft gekregen.  Een stoffencollectie met 5 zijden stoffen, 5 jacquard stoffen en bijpassende basics.





Ik maakte voor mijn mama een top in een zijden stof.  Ik werkte voordien al eens met zijde maar de kwaliteit van deze Supia 05 Silk is uitmuntend.




 In de zijden stand op je strijkijzer is het perfect te bewerken.  Ik koos voor het flatterende patroon uit Knipmode augustus 2017








De beweeglijkheid van de stof, de V-hals en de subtiele plooitjes vooraan maken dat dit topje geschikt is voor dames op leeftijd, de oma's. 







Ook die oma's staan fier mee te feesten.







De blauwe zijde is te verkrijgen bij Stoffen Van Leuven

Ik toon jullie al een voorsmaakje van het volgende maaksel met de prachtige Lotte Martens stoffen.  Ik vertelde jullie nog niets over dat tweede talent.  Dat hou ik voor volgend blogbericht!


Jij bent een feestbeest. 
Een beetje zot
Een beetje chique. 
Eigenwijs. Origineel. 
Een echte PARTY ANIMAL.





10 opmerkingen:

  1. Prachtig Lindsy, wat straalt je mama!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mama ziet er volledig partyproof uit, zo mooi zeg!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, zo mooi! Hartjes voor het shirtje en de mama... Zalig!!
    (En Nel, wauw!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoveel hartjes voor jouw enthousiasme, jouw naaiperfectie en jouw modellen! Dikke dikke dikke merci! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi bloesje, niet alleen voor oma's. Ik zou dit zeker ook dragen, alleen al maar omdat ik dit deze kleur me instant van zomer doet dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, maar allé, zo mooi en zo'n chique madame, uw mama en haar bril, die past er zo perfect bij zeg. fan van de kleuren en het naaien voor mama's van mama's.
    die mogen niet vergeten worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mooi!!! Wat een prachtige kleuren en supermooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!