woensdag 19 april 2017

Botanical Garden 2


Hebben jullie de BLOS-stoffen al gezien?  BLOS staat voor 'Beer-lama-ogen-strepen'.  Je vindt ze hier bij Bambiblauw.be.  Ze zijn daar goed op dreef bij About Blue Fabrics en Bambiblauw want er zijn weer beauties binnengekomen.  Botanische prints in lichte french terry sweaterstof.  Zomersweater zou je het ook kunnen noemen.

Ik maakte kussens.  Deze keer niet voor mezelf, maar voor een bevriend koppel.  Ze overleefden een intensieve verbouwing...met drie kinderen!   Dat mocht gevierd worden en ik mocht meevieren!





Ik tekende een kussenpatroon in panden en combineerde de french terry met een zwart glanzend stofje dat ik ooit eens kocht bij Mondepot.  Je zou de terry kunnen verstevigen met een plakkatoen maar ik deed het niet.  De stof is stevig en gecombineerd met de zwarte stof vond ik het niet nodig.


Dit is 'donkere bladeren french terry'.




Ik combineerde de andere botanische print ook met de zwarte stof en hier wisselde ik de kleurencombinatie om.





Dit is de  'Groot blad french terry'



Ze kregen direct een plekje in het nieuwe interieur.

















 Of misschien toch liever hier?






Stoffen: Botanical Garden 2 bij Bambiblauw






3 opmerkingen:

Ik lees graag jouw reactie!