dinsdag 5 november 2013

Ambela

 Op allerlei sociale media verschenen workshops om boekentasjes te maken.  Ik had er veel zin in, maar ik kon er geen hele dag vrij voor maken.

 Toen ik de eerste keer op haar blog en site terechtkwam, was ik instant verliefd op haar werk.  Angela van Ambela maakt prachtige tassen.  Daarom wou ik een Ambela-boekentasje voor Stan.  Na wat heen en weer gemail, was het duidelijk dat we volledig op dezelfde golflengte zaten qua ontwerp en kleuren van de tas.  En het is een plaatje geworden. 

Dit prachtige boekentasje kan zowel als schoudertas en als boekentas gedragen worden. Ik ben helemaal verliefd op dat tasje.  Straks mag Stan de verrassing opnieuw open maken.  Want de uitdaging om de doos gesloten te houden tot Stan thuis was, heb ik verloren.

 Ik laat de beelden voor zich spreken. 


 
 
 
 
 
Stof: Chevy Cars van Vanmarieke.nl en tafelzeil/ toile ciree

Moest ik een tas voor mezelf kiezen, dan nam ik de 'after rain shopper'.  Welke jullie?

9 opmerkingen:

  1. Hij is tof zeg! Ik heb hier al een jaartje Ambela-kussens liggen, gekocht via DaWanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nieuwe ontdekking voor mij, maar zal wel een zeer grote verrassing zijn voor Stan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook een grote fan van Ambela. Heel mooi boekentasje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yeh!!! zo blij! blij dat de tas er is en heeel blij dat je 'm mooi vindt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stan heeft voortaan de coolste boekentas van de hele kleuterschool!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW! Zo mooi!
    We zouden dan moeten vechten voor de 'After rain shopper' ;-). Maar de tablethoes Calimero vind ik ook wel super.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!