zondag 30 december 2012

bomb ass bomber hat

Een tweetal maanden geleden zag ik op youtube volgend filmpje:

bomb ass bomber hat

'Die kan ik wel zelf maken', dacht ik.  Het was wel in het Engels en ze gebruikten inches in de omschrijving en de link naar het patroon werkte niet.  Volhardend dat ik was, begon ik aan mijn wiskunde opdracht...  Pi, straal, omtrek...tjonge jonge!

De eerste versie was een ramp en paste bij mijn dochter die toen 3 maanden was in plaats van bij mijn zoon van 1.5 jaar.   Ik had maar één kans meer omdat ik anders niet genoeg stof meer over had.  Ik had namelijk de stoffen van mijn oude winterjas en een 'te kleine' floeren broek gebruikt...

Van ver ziet ze er toch goed uit, niet?

Nu mijn zoon nog zover krijgen dat hij die langer dan 2 seconden op zijn hoofd houdt...



3 opmerkingen:

  1. Als wiskundejuf toch een opluchting dat het je nog iets zegt! En het kleine exemplaar kan toch nog een zeer schoon geboortegeschenkje worden!
    De combinatie van de 2 recykleerproducten is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet wel stiekem bekennen dat ik wat formulekes op internet opgezocht had ... Het kleinere exemplaar zou ik nog niet aan de kids van mijn broer durven geven...

      Verwijderen
  2. Ik zou er zo één voor mezelf willen! Leuk én mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!