woensdag 13 maart 2019

About Blue Fabrics - Monochromes 2 - Spotty Clara

De tweede collectie Monochromes is net uitgebracht bij About Blue Fabrics.  Monochromes 2 staat voor eenvoud in kleuren (zwart - wit) maar een explosie in ontwerp.  Mijn favoriet is deze Spotty.









Combineer dat met het nieuwe patroon van Wisj, de Clara,  en dan kom je tot een leuke combinatie.  De Clara is eigenlijk een patroon van een Short/culotte, maar deze verlengde ik nog.





Aangezien Nel pietje precies is op gebied van naadjes en pasvormen, kan ik u verzekeren dat deze comfy pants helemaal goed gekeurd zijn.





Ik maakte maat 7 jaar en deed geen aanpassingen.  Ik kies meestal voor patronen die wat meer werk vragen en dan is dit soort naaisels wel eens welkom!  Snel klaar en vlot met de overlock.




Die broek van Nel stak mijn ogen uit.  Sofie van Wisj besloot de maten uit te breiden naar damesmaten.  Dat zien we helemaal zitten!  Ik maakte tevens nog een Clara short maar die blog ik later wel.









De Monochrome 2 collectie bestaat uit 4 stoffen.  De stoffen dragen het Oekotex label en zijn vanaf nu verkrijgbaar!






2 opmerkingen:

  1. Oh leuk seg! Zo'n broek zou ik voor mezelf ook echt nog wel willen, zelfde stofje, zelfde patroon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde dus helemaal hetzelfde zeggen als Davina :D Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!