donderdag 27 maart 2014

Blogameetup in Antwerpen



"Waar komt ze nu nog mee af!", zul je jezelf afvragen.  Was die blogmeet niet op 8 maart? Maar ja, het is hier eventjes hectisch geweest.  Ondertussen is de fam. Stannel immuun tegen de waterpokken en enkele andere virussen.

Toch ga ik er nog wat over vertellen!





Gerlinde, Riet en ik reden samen richting de Wasbar in Antwerpen.  We werden warm onthaald en gelabeld door Soetmin en An

Mijn bestelde stofjes lagen al klaar bij Lies van Liesellove.  Om haar alle succes toe te wensen met haar ondertussen succesvolle webshop, maakte ik een sleutelhanger en liet me inspireren door deze pin op pinterest.


Foto van Liesellove


Lobke genoot fier van haar boekje!  En terecht!  Een tweede is al in de maak...

Het was een blij wederzien (na de vorige blogmeet) met Regina, Lies, Lieve, Ilse, Heidi en  een aangename kennismaking met Sarah, Mieke, Marte, MarleenAnnick Seija, Griet, de Molse zusjes, Lobke , Kelly die in volle verwachting is van haar boek 'Art d'ECO', Sarah en Katelijne waar ik net stofjes besteld had.

Er waren nog zovelen die ik wou aanspreken.  Was het toch mijn verlegen karakter of de over(ge)weldige avond?  Velen hebben nog een praatje tegoed...  (hé, Kelly en Debora!)

Ik trok enkele foto's:

 

























Ik at en nam mee naar huis (Man, wat waren ze lekker):

https://www.facebook.com/jackiesbagelbar
foto van Caroline Delaere





Foto Caroline Delaere





Ik maakte ondertussen gebruik van mijn polabora vouchercode.





















Sponsers:



 
 
 
Lijst Deelnemers!!!! 
AJOEBA CAIROwww.djoebs.nl
Aline platteauwww.lilisbrand.wordpress.com
AN GRIETENSwww.decreazusjes.blogspot.com
An Nelissenannelissen.wordpress.com
AN vande Veldewww.jace_did_it.blogspot.be
angelo verroeyewww.afashionisterslife.jux.com
annelien caelwww.cannelien.wordpress.com
Annelies SERNEELSwww.dezussen.blogspot.com
Annick Verschuerenwww.myminniemie.blogspot.be
Bart Laperswww.travel.bart.la
Birte govartswww.chitchatontherocks.com
Caroline Delaerewww.carolinedelaere.com
Caroline Florenwww.ons-thuis.blogspot.be
christine Pijpelink allemeerschwww.creastine.blogspot.be
Cindy Vanarwegenwww.klaartjenel.blogspot.com
debora Sluijswww.deborahsluijs.blogspot.com
Els Deveusterwww.koekjehaakjemaakje.blogspot.com
esther jansenwww.vanjansen.blogspot.com
Eva van de Veldewww.with-love-by-eva.blogspot.be
Evi Plettinckxwww.evischrijft.blogspot.com
Fabienne VandammeJust Fabienne, no blog but loved by bloggers
Gerhilde Van Oerswww.gerhildemaakt.wordpress.com
Gerlinde Rodeynswww.juffertje-in-het-groen.blogspot.be
GREET GRIETENS www.decreazusjes.blogspot.be
griet de Smetwww.emmaenmona.blogspot.be
Hanne Willemsnaadjesendraadjes.blogspot.be
Heidi Vandenbusschewww.laloe.be
heidi VANDERHAEGENwww.patatenkroket.blogspot.be
herman Maeswww.dailybits.be
Ilsewww.ettepet.blogspot.be
Ilse Heremanswww.blog.vierenveertig.be
Iris Corremanswww.olapablog.blogspot.be
jenske erseels www.loup-je.blogspot.com
joke de raedemaeckerpaspelpoezen.wordpress.com
Josefien de Bockwww.josieslittlethings.be
Julie Pauwelswww.lejardindejuliette.blogspot.nl
Karen vandelaerwww.karenvandelaer.blogspot.com
Karolien Verborghwww.karoliens30dingen.wordpress.com
Katelijne Vayssierwww.sewbubble.blogspot.com
Katrien de Sywww.ruimtevisser.blogspot.be
Kelly Eeckhautwww.gedachtesprongetjes.blogspot.com
Kelly jennekenswww.kellyjadestyle.blogspot.be
Keshia Vafaei-richardsonwww.beautykinks.nl
Kristien Serneelswww.dezussen.blogspot.be
kristien Willemswww.vanatotzetje.blogspot.com
Liesbeth de Puysseleirinstagram Liesbeth De Puysseleir
Liesbeth van Gompelwww.villalies.blogspot.be
Lieselot de smetwww.liesellove.blogspot.be
Lieve Marienwww.piekewieke.blogspot.be
Lindsy Van Espenwww.stannel.blogspot.be
Linske broodwww.myglowtime.com
Lobke Gielkenswww.leukewereld.blogspot.be
lynn daems www.paperpigeon.be
Marleen De Vriesepetrolandmint.blogspot.com
Marte Lambinwww.compagnie-m.com
Miekewww.mooisvanme.blogspot.com
Mieke Jansen www.siskobymieke.blogspot.be
Nike annyswww.nikeblogt.wordpress.com
Patricia Vromanwww.nobutterfly.blogspot.be
Rachella Martinawww.otrocara.com
Regina Rijckewaertwww.tweeemmerkeswater.blogspot.be
Riet van de wallewww.levenmetliv.blogspot.be
sarah Roelantswww.eenhuisindestraat.blogspot.be
sarah van Loowww.nuniya.blogspot.com
seija de gendtwww.me-timebyseija.blogspot.com
Soetmin demedtswww.vernejasper.com
Tina Roelantswww.Dayydreamm.blogspot.be
Tine Adriaenswww.tie-ne.blogspot.be
Tine Verdicktwww.appelzee.blogspot.com
Veerle Emaerv-eeeeertjes.blogspot.com
Veerle reyndersInstagram GILOVI

 
 



9 opmerkingen:

  1. hihi ik had helemaal niet door dat je toen een foto had genomen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, even hectisch bij jullie virusgewijs. Het was echt een fijne avond, leuk om er weer even bij stil te staan! Volgende keer weer van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, Lobke werpt zich op haar bagel, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat praatje komt er zeker nog van!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hopelijk blijft de familie Stannel een beetje gespaard van virusjes en andere beestjes maar voorlopig denk ik dat jullie safe zijn. De beestjes zijn hier naar binnen geslopen. Ik zit hier namelijk in de zetel met een verstopte neus, geen stem meer,...
    En zo af en toe eens terug mijmeren naar die leuke avond dat kan heus geen kwaad hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al die verslagjes zijn geweldig, ook de late ;-)
    Hopelijk komt er gauw een 2e editie, dan ben ik zeker van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal niet erg, een laat verslagje. Brings back nice memories!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De Aftermeetup was precies ook wel gezellig. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!