maandag 1 april 2013

Zalig Paasfeest!

Hallo blogland,

We zijn er weer!  Weer zo lang geleden.  Fulltime werkende mama en hobby gaan niet goed samen precies! 

En deze keer heb ik zoveel te vertellen dat ik niet weet hoe te beginnen.

Laten we beginnen met POST:

Ik kreeg een mooie bumba vlaggenlijn van creatieve Paulien.  Die zou ik nooit zelf kunnen maken.  Bedankt, creaplien! 4 mei is het groot feest.  Stan wordt dan 2!

Ik kreeg de enveloppe verpakt in een postzakje.  Iemand bij de post is blijkbaar niet zo handig, heeft het pakje laten vallen en bovendien er nog op getrapt ook.  Sorry Paulien, die kaarsjes zijn wat plat!
Ik ben trouwens niet te spreken over de bpost.  Ik had een pakketje besteld bij nelpaard.be en het is nooit aangekomen.  Ik heb er al twee keer besteld en ze leveren een perfecte service.  Nu zijn ze op 'onderzoek' bij de post.  De postbode weet het niet meer en nu zouden ze het sorteercentrum aan het ondervragen zijn.  Via track and trace zou het zijn aangekomen.  Dus wordt er nog gefoefeld met het systeem ook.   Ik vrees dat ik mijn pakketje nooit zal terugzien.  Ik had er toch voor 40 euro besteld :(.  Ik verwacht ook nog een pakketje van world wide label.  Laten we hopen dat dat ons belgenlandje bereikt.

Ook won ik twee prachtige knoopjes bij de sierkip.  Ik ben echt verliefd op die kleur!  Duizendmaal dank.



En dan kreeg ik in mijn brievenbus dit leuke gezelschap!  Ze pronken in onze living.  Voorlopig veel te leuk om over een eitje te hangen...  Zo hard bedankt, Creativ Els!



Ik sta in het onderwijs en tijdens de examen mag ik wel stellen dat het voor mij minder druk is als LO leerkracht.  Dat gaf me wat meer tijd om te stikken.  Ik maakte eindelijk eens tijd om een aangepast kussen te maken voor onze tempur hoofdkussens.  Sinds ik rondloop met mijn hernia, hebben we beslist om te investeren in een tempurbed.  De kussens kregen we erbij.  Maar bij die vreemde vorm  passen natuurlijk geen kussenslopen.  Dan maar eens zelf een patroontje tekenen en testen op een teststofje.  De voor en na laat het verschil zien!


 

Nu al mijn kussenslopen nog uiteenhalen.  Daar kijk ik eigenlijk niet echt naar uit... Tornmesje, uw vriend :)
 
 
Zalig Pasen iedereen!
De klokken waren gul dit jaar en dat wordt niet makkelijk als mama met een chocoladeverslaving!
 
 


 

 

 

 

 

 

 

9 opmerkingen:

  1. Wat heb jij leuke post gekregen de afgelopen tijd. En ik zie het, mijn haasjes zijn in goede handen bij jullie.
    Wij hebben hier ook een Tempur bed. In het begin is het wat wennen maar nu wil ik niks anders meer. Alleen, inderdaad, kussenslopen hebben een andere standaardmaat.
    Nog een fijne Paasvakantie goegewenst.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook echt content van mijn bed. Mijn hernia gooit soms toch nog roet in het eten. Maar de extreme pijnen heb ik niet meer. Allen was mezelf omdraaien tijdens mijn zwangerschap nie simpel! grtjs

      Verwijderen
  2. Zo'n fijne pakjes! Ik hoop echt dat je de andere pakketjes nog mag ontvangen. Veel plezier met je vriend, het tornmesje. En af en toe een stukje chocolade kan echt geen kwaad. Geniet nog van de paasvakantie! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ontdekte net dat jouw blog nog niet op mijn leeslijst stond, ondanks het feit dat ik hier regelmatig langskom. Doemme. Meteen rechtgezet dus. ;o)

      Verwijderen
  3. Blij dat de slinger niet breekbaar is. veel plezier ervan. en blij dat het pakketje is aangekomen en niet zoekgeraakt.
    groet Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier ermee, ben benieuwd naar wat je ermee gaat maken! Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!