zondag 28 april 2013

Droomfabriek kleedje nr. 1

De blog van de droomfabriek heeft veel leuke tutorials die ik al van het begin van mijn 'naaicarriĆ«re' heb uitgeprobeerd.  Aangezien we uitgenodigd zijn op een babyborrel en ik een kleedje voor de kleine Paulien wou maken, heb ik dit patroontje uitgeprobeerd. 

Daar stond ik voor het probleem waar ik altijd voor sta.  Ik kan niet goed stoffen combineren.  Uiteindelijk knoop doorgehakt en dit is het resultaat.



Manlief vond het niet geslaagd.  'Bollekes met bollekes, not done!', zei hij!  Nu ben ik ook aan het twijfelen geslagen. Misschien toch nog een ander maken?

Ik won de vorige weken twee give aways.  Eentje bij Bo, een kleedje van style My Pretty voor Nel!
Love it! Is ze niet schattig?  Trouwens Bo woont bij ons in de buurt (onze ouders zijn bevriend) en ze maakt prachtige dingen!  Er staat hier een servies te wachten om beschilderd te worden.  Ga zeker een kijkje nemen op haar site.


 
 
Daarnaast won ik ook de give away bij Patricia!
 
Een tasje met beugel en van echt leder.  I must be a lucky girl!
 
 
 


Heel snel (ik hoop straks of morgen al) blog ik over Stan zijn nieuw gepimpte kamer!



12 opmerkingen:

  1. Ik vind het nochtans een mooi kleedje!
    Gelukzak! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou ook van de patronen van droomfabriek, alleen jammer dat er geen grotere maten zijn. :-)
    Uw kleedje vind ik toch wel geslaagd hoor :-)
    En wat een leuke kadootjes heb je gekregen! Ben ook eens gaan piepen bij Bo en wat een leuk beschilderde servies heeft zij :-) kan ik ideetjes op doen. Bedankt voor de tip. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukzak! En je kleedje is prima, hoor! De bolletjescombinatie kan wel, omwille van het verschil in bolletjesgrootte.
    En Bo, ik ben al een tijdje fan! Zalige ontwerpen maakt zij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 4t is wel ok hoor dat kleedje. zal ze blij mee zijn. en leuke spullen gewonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals ik de foto zie, vind ik de stofjes wel geslaagd en mooi passend!
    En bolletjes bij bolletjes in dit geval gaan goed samen!
    (Mannen weten op dit vlak niet altijd alles beter ;))
    Een mooi cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zeker goed gecombineerd! Wat weet manlief daar nu van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ook net bezig met dat ene patroontje van de droomfabriek. Ook in een bollekesstofje ;.) Ben benieuwd of het goed zal passen.
    Jouw jurkje is helemaal OK hoor. En ik vind bolletjes met bolletjes wel gaan! Tenslotte hebben ze een andere grootte. ;.)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. PS: Dat Nelleke van jou...dat is een prachtig model! En zo een mooi kleedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Uw stoffencombinatie is een schot in de roos!
    Mocht mijn Marte nog klein genoeg zijn, dan deed ik er een bod op, zo schoon!
    Niet twijfelen zenne !
    (Mannen, kleuren en combinaties....tsss... die kennen daar niks van, tenzij ze Jani heten ;-))
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is toch wel geslaagd!? Ik ben er zeker van dat de kersverse mama er heel blij mee zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben ook niet zot van teveel bollekes... als ge daar te lang naar kijkt ... :-))
    En wat een gelukzak met die mooie clutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de combinatie ook wel heel geslaagd hoor ! Tof kleedje !

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!