vrijdag 28 november 2014

We have a winner or two!

Bedankt aan alle deelnemers aan onze give away!

Ik heb genoten van mijn deelname aan de BabaRum blogtour!  Al maakte ik maar twee kledingstukken en was mijn bijdrage in de blogtour wat beperkt in kwantiteit.  Ik hoop dat het dan toch een kwalitatieve bijdrage was.  Ik heb Jelle van BabaRum nog niet ontmoet en hoop dat daar snel verandering in komt!  Ik kan in elk geval zeggen dat onze mails altijd hartelijk waren en dat haar antwoorden op mijn vragen niet op zich lieten wachten.   Lang leve de goede service van Jelle van BabaRum!

Rafflecopter deed zijn werk toen ik twee maal op het knopje 'Pick a winner' drukte...




Mieke Jansen, jij hebt een metertje Soft Cactus gewonnen!

Joke Eeckhout vindt binnenkort het vosjesstofje in haar brievenbus.

Zij worden persoonlijk verwittigd!

2 opmerkingen:

  1. Joepie! Gewonnen! Tot nu toe hield ik me sterk en veraf van die nieuwe soft cactusjes, maar nu ben ik vast vertrokken...dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een even blije madam! Come to me little foxies! (En o jee hopelijk krijg ik iets moois uit dat stofje... nog maar een beginner) Nog eens bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!