zondag 9 november 2014

Anna-panda

En toen kreeg Marie er een zusje bij: Anna.  Anna gaf vandaag haar eerste feestje.  We mochten meevieren.  Een zelfgemaakt cadeautje mocht niet ontbreken.  De luiermand werd weer eens gemaakt.  Dit keer speelde ik wat met de afmetingen van de verschillende stofjes.





Ik maakt ook een Janneke in het pandastofje.  Ik probeerde de print van het achterpand bovenaan door te laten lopen maar miste met enkele millimeters.  Ik zal nog wat moeten oefenen precies.








En om het setje compleet te maken, maakte ik de testversie van het leggingpatroontje van Griet De Smet.





Absoluut het snelste projectje ooit!  Ik nam een 'four way stretch' stofje in een prachtig groen.  Waarschijnlijk kocht ik de stof ooit met een bepaald doel.  Nu moet ik toegeven dat ik al zoveel stoffen heb met doelen, dat ik de doelen vergeet.  Dit stofje paste nu perfect bij het Janneke kleedje dat mijn schaar wel vlot in de stof ging.  De stofjes blijven, de doelen worden aangepast...





Ik hoop dat Anna tegen de zomer haar panda's kan aantrekken.  Ik maakte maat 74-80.




Patroon Janneke:  http://www.siskobymieke.blogspot.be/
Patroon legging: http://www.emmaenmona.blogspot.be/
Stof panda's: Etsy Weiselect


Hebben jullie mijn foutje gezien in de legging?  Zie je de naad in de boord bovenaan?  Inderdaad, die moest achteraan staan.

'Maar hey, met dat kleedje erover merk je dat toch niet', zeg ik troostend tegen mezelf.

24 opmerkingen:

  1. Na mijn overdosis roos vandaag is het fijn om dit groene setje te zien. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooooooooooooooooooooooooooooooo, zoooooooooooooo mooi!!! Amai, ik zou nog een beetje geweldig blij geweest zijn met zo een kraamcadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat een heel erg mooi geschenk heb jij gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai, gij gaatnog voor veeeel babyborrels gevraagd worden zenne! (Maar t zal niet bij ons zijn, drie kinderen is hier ruim voldoende, hoewel, als ik dat pandakleedje zo zie... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie groene combinatie. Hier ligt er ook een pampermand geknipt klaar. Cadeautje voor een collega die papa werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk & mooi! Zullen ze blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Handige en mooie cadeautjes: wat willen papa's en mama's nog meer :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een keileuk kraamcadeau :-) Ik vind het stofje echt geweldig voor kleine meisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk cadeautje! Daar kun je mee aankomen op kraamvisite!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie combinatie! Zalig stofke met die panda's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtcadeautje!
    De legging ligt ook op mijn naaitafel, een rode voor het dochtertje van mijn collega.
    Enkel nog de beentjes omzomen en de bovenkant vaststikken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!