zaterdag 24 november 2012

Secret Santa

Een collega op het werk kwam op de proppen met een leuk idee.


'Een fijne kerstcadeautjesactie waarbij jij voor een ‘onbekende’ collega een kerstpakketje samenstelt ter waarde van € 10,-.
EN jij krijgt natuurlijk op jouw beurt ook zo’n fijn pakketje van een andere ‘onbekende’ collega.'.

Via enkele zinnen mochten we onszelf omschrijven.  We hebben ondertussen al een omschrijving gekregen van een 'onbekende' collega.

Mijn 'onbekende' omschrijving ging als volgt:

  • Lievelingskleuren: rood, blauw en paars
  • Hobby's: kleding maken, dansen en lezen
  •  zwarte chocolade, vruchtenthee en gezonde voeding.
  • een moderne woninginrichting met een warme uitstraling.


Heel enthousiast ging ik brainstormen.  Ik wou absoluut iets zelf maken.  Iemand die kan naaien, kan dat toch appreciëren, niet?

 Een kussen maken (met paspel en rits?), iets naaien om naaigerief ordelijk op te bergen, ...

Wat is het geworden?






Een brillenzakje naar het voorbeeld van MiekK.  In deze wintermaanden snakken we toch naar zon?
Wat 'pure black chocolate' is de inhoud van het zakje worden!

Op mijn beurt zou ik ook een cadeautje krijgen...En vandaag was die dag!

Het geschrift op het kaartje verraadde al van wie het cadeautje was!  En wat was ik blij!  Dank u, byevamaria!  Nu ga ik vanaf januari niet alleen terug werken maar vooral 'in style' werken.  Een zelfgemaakt tasje met daarin een brooddoos met grills chips en speciale thee (very Eva!)...  Mijn eerste werkdag in januari kan al niet meer stuk!









o   








2 opmerkingen:

  1. Aha een collega van Eva Maria...
    Leuk dat jullie dan allebei bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoon brillenzakje en cool stofje ook hè, die Viewmasters van Melody Miller! Ik heb daar een collega mee zien rondlopen maar nu weet ik toch niet meer wie? Rita? (aan de info te lezen)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik lees graag jouw reactie!